Image Map

środa, 30 września 2015

vintage dress

Od ostatniego wpisu minęło sporo czasu.. Liście na Naszym 'płocie do zdjęć' zdążyły pożółknąć, a ja zdążyłam pochorować się aż dwa razy, o! I tak to.. Skąd ten zastój na blogasku już wiecie, alee..
Ale tu i teraz bierzemy się ostro do roboty i śmigiem-migiem nadrabiamy zaległości! (-;
Co do stylówki, to tak jak ostatnio, będzie ona dość luzacka. Luzacka mimo, iż w zestawieniu pojawiła się kiecka! (-;
Chociaż zaraz, zaraz.. Czy to aby na pewno jest sukienka?! No dobra.. to nie jest żadna sukienka. To jest po prostu bluzka - tyle, że dużo za duża na mnie, o! Ale kto by tam się domyślił prawda? (-;
Warto dodać, że tej jesieni kiecki z guzikami z przodu to prawdziwy hit - miejcie to na uwadze Dziewczęta!
No i co Wam jeszcze powiem.. Cenę tej mojej bluzko-sukienki Wam powiem.. 2złote, o! (-; Achh ta magia lumpów..
Dobra - koniec dyrdymałów, czas na foteczki! (-;









czapka - reserved
szalik - lumpeks
kurtka - ZARA (outlet)
sukienka - H&M (lumpeks)
rajstopy - pepco
buty - H&M

4 komentarze:

  1. No genialny pomysł z Tą bluzko'sukienką! Pieknie sie prezentuje. Czapa i buty przypadly mi do gustu. Na stronie h&m(4-24m) ich nie widze. To obecna kolekcjia? .
    Blancia słodziaku Ty ;) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękujemy za miłe słowa! ;**
      bucików proszę poszukaj na tej starszej dziewczynce, tam rozmiarówka zaczyna się od numeru 24 bodajże, My mamy akurat ten model w rozmiarze 25 ;) a kupiłyśmy je w sierpniu, zaraz kiedy ukazała się nowa jesienna kolekcja.. wprawdzie buciki zamawiałyśmy na niemieckiej stronie H&M, ale na polskiej na pewno też je znajdziesz! ;)
      całujemy.. <3

      Usuń
  2. Moja córa jest starsza o miesiąc od Bla a obecnie ma rozmiar 23 ..,ale dziś odwiedziłam h&m i 23 okazały się takie w sam raz. Natomiast myślę,że 24 chodź będą ciut duże to jednak chyba lepsze. Niestety wszystkie 24 wykupione. Pewno zamówię na stronie. Ale 25 to są mega duże jak oglądałam. A na Blanci wyglądają tak zgrabnie,że aż nie mogę uwierzyć,że to numer 25. Fajne te butki bo chyba ze wszystkim można je zestawić. Takie uniwersalne. Dzięki kochana za odpowiedź 😉:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Hi piekna , ty jak zawsze idealnie <3

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.